life is a bitch and you know it!

.. men vad faan hur hade livet sett ut annars?

det har kanske varit en av mina värsta dagar i mitt liv idag
men på samma gång (nu när jag har fått fundera ett tag)
så känns det faktiskt bra :) helt okej + lite till!
jag vet att du alltid kommer finnas där och det känns väldigt bra :)
kärleken kommer och går men riktiga vänner stannar för alltid!=)



och jag måste tacka min älskade vän erica engdahl som har räddat
min dag! och om jag tänker efter så har hon nog räddat mer än bara en dag!
sex and the city på bio ikväll! i just looove it!

ser fram emot  våran lilla road trip i spetember!
ska bli sjuk´kul! + alla girls night out!
bara chilla och prata om alla världens promblem och
ickeproblem ;D du är guuuld värd!

nu är det dags för sara andersson att sova.
men vi ses för nu ska jag börja mitt nya blogg liv!

seeya! /SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0