keeeso=)

hej jag är en förvirrad tjej som skriver hej!

finns de nå godare än keso?
näe jag tänkte väl de.. ;D
hahaha!



sista arbetsdagen på landstinget idag :D wiiie!!
kändes riktigt bra=)
nu är det bara 2 veckor kvar innan jag har sommarlov!
ska jobba på markservic nu..det känns bra
med tanke på att jag får jobba med frida & sara
det enda som känns lite tungt är att jag börjar 06.00
på morgonen...

ikväll blir de nog inte mkt gjort,
eller joo jag ska ju vara med emma men
jag tror de blir lungt ikväll=) en bra film och
en soffa kanske? :)

har inte så mkt mer och säga förutom att
min kära bror har hjälpt mej med datorn :)
thanks daniel!!

dagens låt: cold play - fix you
(fast de är mer än bara dagens låt! jag älskar den!)


så avslutar jag lappen med ring mej!

/SA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0