jippppiii=)

klev upp 05.15, inta så trött faktiskt:) med tanke på att jag vaknade
kl fyra så är de inte så konstigt.. var till och med klarvaken!!
jobbade på i rabbaterna, sen började solen tittafram!
tjohoo och sen var de sol hela dagen lång :D
lovely <3 !!

efter jobbet åkte jag hem och duschade sen vidare till
lundsten och pratade lite med nettan och flisan :)
sen till mami and papi och släkten i stugan.
mamma har fyllt år så vi åt lite tårta och
blev några kilo tyngre..

♥  ♥  ♥

tillbaka till lundsten, RED MIN ÄLSKADE HÄST !!  (snarareskrittade)
kul kul kul!! hon var glad och jag var glad !! :D


väl hemma skulle jag kasta mej i sängen och he på
tvn men då funkade inte dosan... men teknisk som jag är
lyckades jag fixa till de=)

måste bara säga att jag är väldigt glad och
de betyder väldigt mkt att du hörav dej varje dag :)
och att vi ringer varje dag:)
tack =)

dagens låt: toto- i will remember :)
(helt galet bra låt!!)

nej
, nu ska jag nog drygarunt lite på internet sen
hoppas jag på att kunna somna framför tvn, de är nog
enda sättet !!

sen avslutar jag lappen med ring mej!

/SA


Kommentarer
Postat av: jenny

Men inte visste jag att du hade en blogg

2008-07-14 @ 22:49:42
URL: http://jennynystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0