46 dagar kvar

vaknade, tittade ut (såg lite lite sol), klev upp,
gick ut och fröös ihjäl.





nej nu ljög ja! men de var nära vill ja lova..
ursch va de var kallt, men de vart varmare och lite mer
sol under dagen :) tiden gick inte fort på morgonen
i buskarna! frågade liv va klockan va och hon svarar
med en stor suck
- halv ...
jag- men va?! redan :D
Liv tittade på mej som om ja va dum i huvet och traskade vidare
(de hon inte visste va att jag trodde kl va 07.30, inte 06,30 som den igentligen va)

efter vi ränsat ett tag säger frida,
- gissa vad klockan är!?
jag- inte en aning..
frida- tio över sju..
jag- va?! tio över sju!! (då förstod ja varför linn kollade så konstigt på mej)

kan ni förstå att jag hade gått och hoppats på att klockan skulle bli halv nio
så vi kunde gå in på fika men jag va en hel timme feel! :/ blää!
men sen gick dagen rätt så fort, hade iaf kul :)

åkte hem och fixade lite små saker, sen sprang ja in en snabbis hos nettan
och sen gick ja ut i stallet och red min älskade pålle :)
looovely! <3

mamma o pappa har varit på ikea och handlat nya grejor till lägenheten=)
de vart fint !! måste bara upp med lite tavlor och små grejer  innan allt är klart..

+ att de är 46 dagar kvar (6 veckor & 4 dagar) 18år!

dagens låt: linkin park - leave out all the rest
 (galet skön låt ! :) )

ja vet nått som inte du vet,
(eller bara nettan och x)
de är en hemlighet=)
som inte du veet
men ja vet.
buuusit
haha
!!!



natti natt!
/SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0