4 av 5 toasters!

vilken dag.. vilken kväll !!
har buusat med min käraste erica=)
jag kan inte annat än att lee!
tvättade bilen i en biltvätt på ok, lika kul varje gång!
erica hittade sin framtida man i kassan och tänkte den gooda tanken
"om jag skriver mitt telefon nr på lappen och ger han den så
är de klart och betalt sen ;) "
haha joo tjena, saken var bara den att han var förlovad..
så de vart inte av :P
shit happens! men kul vare!
hahaha! 
ja och erica har gjort nått 100% barn tillåtet! ;)
ledtråden är hedlundapark och tomtebo ! resten kan ni ju
kanske räkna ut själva! eller gissa med hjälp av bilden ;P



är sjukt taggade på stockholm med erica!
typ grönan och shoppa =)
skulle sitta finfint.


nej nu är jag trött och tänkte sova om nu ingen har
nått roligt att göra vill säga..
nattinatt! :) ♥ /SA


Kommentarer
Postat av: Kassler-rumpa..

Jag skulle ha kidnappat honom och slängt in honom hos Nova..

2008-07-27 @ 14:07:41
URL: http://justmeasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0