1 dag kvar !!

dagens låt:
paramore - crusch crusch crusch



Idag har jag inte gjort speciellt mkt..
eller joo jag har ju så klart jobbat men de räknas inte..
(bara en dag kvar nuu)!!

käkade hos mamma och pappa med min kära bror
sen drog jag vidare till stallet och tog den dagliga promenaden
med pållen och nettan :) bessie fick hänga på också :)
sen gick vi in och såg lite snuttar från några filmer..


 bejbii !! <3

dagens uppgift var att vattna jespers blommor men
det kan jag säga att jag glömmde :S sorry ! men imorgon
ska jag svänga förbi :)

idag han jag knappt börja skriva så hade jag slutat men så får de vara
för jag är as trött !! godnatt =)

/SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0