torsdag=)

idag vart jag inte biten i fingeret och hästen rymmde inte tvågånger ;)
haha framsteg ! för i tisdags var kemis häst väldigt billig! ;) haha!
då rymmde han 2 gånger innan jag änns han släppa in han i hagen
och sen sprang han runt och levde rövare.så han fick stå inne.
igår försökte jag muta honom med godis för att han inte skulle slänga sej
men då lyckades han tugga på mitt finger.. haha! men idag gick de fint!
hästen står i hagen och jag har alla 10 fingrar i behåll :)
men även om han är en knäppis så är han på något vänster ganska charmig :)

ikvällska jag jobba på ica :) de är faktiskt väldigt skönt att få jobba där.
träffa människor och komma bort från allt annat ett tag :)
längtar tills julschemat börjar för då jobbar jag lite mer och på massa röda
dagar och då blir de lite mer pengar i kassan ! de ärju alltid trevligt :)

sen hade de ju varit trevligt med lite mera snöö!
jag villåkaskoter och snowboard !! jätte mkt ♥
hade gärna varit i fjällen över nyår men som sagt då ska jag
jobba och tjäna pengar istället ! och till fjällen kan jag ju åka sen :)



men min somar längtan väger fortfarandeöver skoter och snowboard
längtan. måste bara lägga in lite bilder och längta tillbaka!

 

sommar - 08 något att minnas !! ♥



sen måste jag ju med glädje berätta att imorgon ska jag hoppa min lilla
pålle för kersting !!! :D wiiiiiie!! fatta hur kulde ska bli ! visst nu är de ju med skolan
men jag tror att de blir bra för de är ju inte så komplicerat =)

Men efter jul blir de lite mörkare tider.. fast jag tror de blir bra
endå =) sålänge hon har de bra ♥ min bästaste bästa!♥

nej nu har jag babblat på om allt skort jag bara kan komma på
så nu ska jag sluta skriva. ha en bra dag =) och imorgon är de grattis erica 22 år!
lilgumman har blivit stor ! (fast hon har ju alltid varit äldre än mej :P )

/SA




Kommentarer
Postat av: Linnea

Du har tänkt att hon ska åka efter jul ? ;/

2008-12-10 @ 16:10:30
URL: http://linnea2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0