rosa pantern

helgen har varit helt super !! :)
fredag kvällen spenderade jag och nettan på
maxim med emma karlsson och hennes vänenr =)
de var riktigt kul !! jag och nettan slog på stort och
drack den godaste drinken i hela världen !! rosa pantern ♥
har druckit den förut och den har alltid legat högt på
drink listan men rosa pantern på maxim klår allt ! :)


Rosa Pantern

4 cl    bananlikör  (funkar även med Galliano eller Licor43)
Mjölk
Grenadine

Blanda i shaker och skaka med is, drinken skall få en rosa färg.



Lördag kvällen var inte heller så fel :)
jag och oskar är kattvakt åt hans mamma som är bortrest så vi bo
på tomtebo i veckan så vi låg i soffan och bara jäste, myste och hade
de allmänt bra ♥


igår va de julshow på hippo så då spenderade jag
halva dagen där :) hjälpte till med ponny ridning mm =)
de var trevligt !

nu sitter jag på skolan och väntar på att börja skolan.
så nu ska jag plocka fram matteboken :) de går faktiskt riktigt bra
med min matte och jag känner mej riktigt duktig för jag har faktiskt räknat
enhel del ;)

hejsvejs ! /SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0