julklappar för hela slanten.

jag vart hur gald som hälst när jag inser att jag fått ett julkort från min
älskade vän filippa i norge !! ♥ jag saknar dej hjärtat !! puss


nu åkte jag alldeles strax till stallet.
ska släppa ut alla hästana och rida och luncha.
sen bär de iväg med oskar och sofie
(som förövrigt har kommit hem från norge)
de kommer bli super :D bara 3 julklappar kvar ;)

annars så har min sjuka nästan gått över, eller man kan väl säga
att jag gav den till oskar istället. den värkade trivas där för han ligger hemma
i sängen just nu och snörvlar stackarn. men de går nog över.

några julklapps tips till en 19årig kille?
jag vet verkligen inte vad jag ska köpa.





nej nu är de bästa jag skyndar mej.
tack och hej !! /SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0