jul jul strålande jul.

nu är de mycke på gång känner jag.

jag hoppade bana för första gången på 7 månader med min
älskade häst igår! (julklappshoppningen) de gick bra !
tror ingen gick miste om att hon var väldigt pigg!
pappas kommentar va:
- när började omhoppningen?
de gick ju så fort helatiden.

haha
jaa de är inte lätt att veta då.
dubbelnollade iaf och kom femma.
är lite missnöjd med väg valet, hade planerat att gå
innan för på endel ställen men utan broms vart de lite svårt.
han inte riktigt med att svänga. haha! men vart iaf "placerad" femma :)






nu bär de av till stan  med min kära nettan.
har en julklapp kvar att införskaffa mej sen är de
inslaget och klart :) gud så skönt !!

jobbade i går och jobbar imorgon och hör och häpna,
jag jobbar idag också !! ;) haha! börjar kl tre så de är skönt.
längtar iaf tills peningarna kommer in på konton :)

sen har jag fått ett erbjudande som tål att tänka på..
vet inte riktigt hur jag ska göra men innan lördag ska jag ringa mitt
samtal och berätta vad jag har bestämt mej för :)


nej nu ska jag springa.
/SA

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad då för erbjudande, tell me tell me!! :)

2008-12-22 @ 15:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0