Im a barbie girl...

... nej tack!! haha eller vad säger ni andra som va me i fredags? ;)
aaa iaf så var vi ute i fredags. de var spännande måste jag säga :P
haha, men väldigt kul !!



i lördags hade vi julmarknad så då var jag där
och hjälpte klassen. ibland vill jag bara skrika på vissa
personer, när man tex står ute i -75 grader (nästan) och typ skakar
för att de är så galet kallt! och vissa personer bara drar där ifrån!? =0 !!

kvällen spenderade jag med min älskade oskar ♥ film och fyllechaffis
stod på planeringen så de var så de vart :)


igår (söndag) jobbade jag hela dagen lång =)
de var helt okej faktiskt! fast sjukt mkt folk! men pengarna kommer
sitta fint nästa månad :)


börjar känna lite smått panik nu. för snart är julen över
och då börjar allvaret och de sjukt tråkiga. pållen ska ut på annons...
snälla rara kan inte du linnea köpa henne!? ;)
så blir nog inte fallet.. men man kan ju alltid önska.
men tanken på att hon ska lämna mej finns så klart
men jag brukar undvika att tänka på de.....
hjärtat ♥

Kommentarer
Postat av: Karin Öhlund

Meh, min ska också på annons ju! Kan inte linnea köpa din och lovisa min? Skulle väl vara najs?

2008-12-15 @ 21:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0