helgen =)

trevlig helg måste jag säga :D
öviksbadet i lördags med kittis oskar och santi =)
de var riktigtkul (och oväntat) haha har inte riktigt
svalt de där än kittis ;)

kvällen skulle jag ha spenderat på rött med nettan och kanske
några fler men så vart de inte. istället vart de stallet
och lite sävar och sen hämtade vi mamma och pappa
i innertavle..

söndag:
höll på att dö av en el-chock !!haha! skulle
hjälpa min bror att flytta och skulle spola av
vägagrna i bad´rummet då jag råkade spola vatten på
lamp knappen och sen när jag skulle släcka lampan fick jag
en jävla kyss ;) haha! men tillslut så hade vi äntligen städat klart
och flyttat grejorna till den nya lägenheten :) den va riktigt fin !! :D

nu längtar jag tills jag får flytta ut !!

nu ska jag göra lite skolarbete :)

/SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0