fy faan vad vi är bra !!

vi har provat studentmössor idag, fattar hur peppad jag är :)
längtar som faan !! så nu väntar jag bara på att mössan och alla
andra studentgrejor ska komma så att jag kan springa ut skolan
och skrika fy faan vad jag är bra!! ♥



 Studenten 2009 !!  ♥

 

Grattis Emma Karlsson 18år idag!!  
äntligen säger jag bara !! :)

så imorgon ska vi käka middag och fira!
de blir riktigt bra =) grattis grattis.


Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli fem så att jag kan börja jobba=)
sen ska jag hem till oskar och kanske dra ett 3:dje försök på att se klart filmen.
har redan försökt 2 gånger, och igår så vaknade jag klockan 04.15 och insåg att jag låg på
täcket med kläderna på hahaha! grattis. men som sagt. bättre lycka nästa gång =)


och bara en liten upplysning till alla,
sluta snacka jul, jag är redan less och fylld med stress
för jag vet verkligen inte vad de blir för jul iår :P
/SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0