de går inte att motstå!




mamma ringde mej i morsse och berättade att
hon hittat en lägenhet på teg, inte långt ifrån min bror
(alltså inte så långt ifrån mamma och pappa heller :P )
en etta, på teg inflyttning 1 februari. låter inte de underbart?!
ursch jag önskar verkligen att jag får ta den!! de hade varit världens bästa
julklapp!!! men jag tror inte jag ska ha så höga förhoppningar..






iaf. åkte hem från oskar tidigt i morssse för jag skulle tvätta och städa,
vet inte riktigt vad som hände men jag hamnade iaf här ? :S hahaha!



julafton imorgon,hmm de känns inte som så.
de blir nog  bra! :) åh jag kan inte släppa de där med lägenheten.
den skulle sitta som handen i handsken för mej !

ajöss! /SA

Kommentarer
Postat av: Erica

Men det lät ju jätteroligt det där...



Ah själv fick jag äntligen jobb idag, på xtm som jag så länge väntat på, känns fantastiskt!

Håller tummarna för lägenheten! God jul darling!

KRAAM

2008-12-23 @ 13:58:30
Postat av: Erica

YES den 7 börjar jag!

2008-12-30 @ 12:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0