ojoj så knasigt!

jag har ju inte skrivit på 3 dagar!! :O
förlåt jag borde skämmas men jag har verkligen
haft fullt upp !

okej eftersom att jag nu ligger 3 dagar efter
så tänker jag inte blicka tillbaka till dom dagarna utan
bara rulla vidare :P haha !

idag vaknade jag upp och bara hade de myyys!
klockan var för mkt för att jag igentligen skulle få sova
men jag behövde verkligen en sovmorgon kände jag =)
tog den där j*vla  mopeden till hippo, men duktig som jag
är så sladdar jag på gruset och åker i backen !
och så arg jag blev när den där idiotiska människan som
bara kör upp på trottoarkanten och sen runt mej när jag ligger
på backen ! :O visst de gick ju bra men endå!!!

förtsatte min färd till hippo träffade elina,evve och sanna på kullen
han bara sitta ett tag sen började de ösregna så vi flydde till bilen
och efter ett tag åkte ja hem :)

mamma och pappa kom förbi en snabbis sen kom elina
och när mamma och pappa åkt tog de bara ett tag så kom
johan och anders också :) så de var fullt hus haha nej !
men de var sjukt kul! tror jag skrattade så jag grät !! :P

när dom åkt var de bara att kasta sej i duschen och dra på sej
nå vettiga kläder .. nu sitter jag och väntar på att nettan,henka,oskar,philip&tobbe
ska komma och hälsa på mej :) de blir chill !!

Dagens låt:  the goo 1goo dolls - iris
(älska som förevitgt!! i love them! )

bye bye im happy!
SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0