latsidan!

ligger på latsidan måste jag erkänna men
samtidigt har jag för många bollar i luften för att hinna skriva
varje dag..

igår
var jag och gjorde halkbanan!! sjukt nervös
men galet vad roligt  de va!! vill göra de igen.
nej nu taggar jag körkortet men kanske inte teori provet ..

va på bio med nettan och oskar igår och såg
the dark night (batman) sjukt väärd film!! kul!!
´lite tråkigt bara att resten av gänget svek men de
Gorde ju inte så mkt, för vi hade sjukt kul !!

24 dagar kvar till 18års dagen :D jipppii!!
mindre roligt med 1 vecka kvart till skolan.
jag vet inte riktigt men jag är inte född till att vara duktig i skolan
(mamma om du läser, ta de inte så hårt)
visst de är sista året och de är bara att hålla ut men saken är den
att jag har försökt hålla ut sen fyran och 1 år till är ganska väldigt länge
men man kan inte falla på mål linjen. eller kan man?

de har varit en lung sommar med mkt jobb men
samtidigt har de hänt mkt oväntade (bra och dåliga) saker!
fast jag är riktigt nöjd med sommaren måste jag endå säga :D
tack alla sommarfolk för en bra sommar !! ♥



Dagens låt: the goo goo dolls - full forever

och fortfarande vart tog du vägen'?!
och vad hände med,
vi måste göra nått snart!
jag saknar ju er!
har inte haft nån tid och bla bla bla
snicksnack säger jag bara!!
snart börjar skolan,
hoppas du inte tror allt är som vanligt
och ha inga förväntningar på oss
för ja la ner mina förväntningar på dej
 för ungefär 4 månader sen!
byebye!!



/SA


Kommentarer
Postat av: sara

Faller man på mållinjen är man ju tillbaka på ruta 1, i ditt fall blir det ju att gå gymnasiet i 4 år istället för 3 och det är ju inte varken roligt eller särskilt smart.



Du valde ju själv att gå på Forslunda så det är ju bara att gilla läget och härda ut :)



Du är visst skapt för skolan bara ointresserad



Mamma (förståss)

2008-08-14 @ 10:02:23
Postat av: flippan

come on tjejen! ja hejjar ju på dig! inte vil du svika ditt största fan ;)

de är grymt va ja saknar dig alltså! åå kom du ens ihåg hoppgangster tiden... du fixar de de vet ja! hör av dig om du vill ha ngn hjälp :D finns här för dig :D



o du den goo goo låten hade ja inte hört :D weee!

puss på dig.. dennis hälsar till majsi :)

2008-08-14 @ 20:28:23
URL: http://filippa22.blogg.se/
Postat av: elin

jag har ju typ 6 -7 år kvar! ;O

2008-08-19 @ 19:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0