go morgon/lunch!

vaknade vid halv tio. myys ♥
gårdagens kväll spenderade jag med
oskar o min älsklings elina :)
satt mest och snackade medans de gick nån
äcklig film på tvn..

idag ska jag rida med nettan och
sen taggar jag att åka ring efter båten :D skulle vara
ruggit roligt, måste bara få med folket i yttertavle men de går
lite segt för dom idag tror ja.

kvällen kommer bli rolig, ska buusa lite
med elina :) planen var att fara till vindels men
man lilla jag får lov att hålla mej i 15 dagar till innan
jag fyllt 18år.. men snart mkt snart är de den 7/9 - 08 !!

dagens låt: the goo goo dolls - bullet  proof

slå gärna en pling om
ni är villiga att busa med ja o elina!!
/SA

Kommentarer
Postat av: Erica

Sidan blev grå för att det gula skulle bort.. ska fixa den lite mer "höstig" men tills dess får den vara grå ett tag..



Kanske ringer om jag ändrar mig inför kvällen, snällt att du ringde.. Dock är jag både trött och otagg på nått men men.. ha så roligt :)

2008-08-23 @ 15:06:15
URL: http://justmeasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0