blöööött!!

ponny ridning på naturbruksdagen, 21 grader
och sol till en början men de fick vi äta upp rätt fort!!
haha himmlen var bäcksvart och regnet for som spön i backen,
och efter de kom de  fettttt med hagel+regn !!
jag var vad man kallar blöt (dyngsur och iskall).

8 dagar kvar till jag fyller 18år :D åh vad jag längtar!!
tror inte nån på vår jord har längtat så mkt efter sin 18års dag som jag..


innertavle ikväll?=) de verkar som de!
känns lite tungt med lösdag idag, ja hade önskat
att de var fredag :)
men hoppas iaf att hela gänget kan dra ihop nå kul
ikväll, för annars är ju helgen slut imorgon..

flyttar tillbaka pållen till hippo imorgon..
vill inte de! vill verkligen inte de för ja och nettan har så
sjukt kul  i stallet så ni anar inte!! och maja trivs så
himmla bra :) men jag kommer ju endå hänga där när
vi har projektarbetet :)



dagens låt: Avantasia - Lost In Space

byebye!! /SA

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hagen är mockad och det är vatten i tunnan =)

2008-08-30 @ 16:15:52
URL: http://jennynystrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tyvärr verkar det som om det var någon annan som använt hagen under sommaren för det var andra högar som inte var nya men jag tog dem. SÅ jag hoppas det blev bra. Och sedan han jag ju mocka innan himlen öppnade sig =)

2008-08-30 @ 16:44:30
URL: http://jennynystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0