känner peppen !!

Jag måste verkligen  skriika nu !! :P haha!
nej men allvarligt. vi har bestämt företag för studentmössorna
och det får mej att inse att det inte är lång tid kvar !! :D wiiie!!!


image21
studenten 2009 - jag längtar äckligt mkt !! ♥



skulle bara berätta det för er så ni veet ;) haha!
+ att jag måste lixom ta tag i det här nu. skola är inte
riktigt min grej men man kan inte stupa på mål linjen.


idag lyssnade jag på fix you -coldplay,
haha vilket jag gör varje dag.
och den är så djup så man får ont i hjärtat
och måste nästan stänga ut den för
man kan inte riktigt ta in så mkt på samma gång.
om jag inte hade varit så lycklig och glad
hade jag aldrig klarat av att lyssna på
den utan att få panik och grinat ihjäl mej.
så jag är väldigt glad att jag är glad ;D haha!
nej men det är inte alla som har det så bra som jag.
 jag är lyckligt lottad! ♥

och Kittis i like you girl !!
vi är lite av samma skrot & korn!
/SA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0