jag säger då de..

... just keep swimming, jut keep swimming!!
haha! jag och kittis var och simmade 60 jävla längder igår :)
det var riktigt roligt !! sen fot vi ner på kajjen och träffade issa
och sen åkte vi alla hem :)
kittis lyckades somna och åka förlågt och fick åka till vindeln o sedan
tillbaka ;) haha! själv kokade jag ris och sov när jesper om hem :)


sara and kittis goes swimming!

idag har jag sooolat B) jag är en rääka vill jag lova !!
haha sara "räkan" andersson ;D haha!!

hopptränade ikväll=) det gick super bra! gjorde även provet
för ridlärar grejen idag, det gick ganska bra :) men man vart som lite stressad..


aja, nu ska jag (medans ja invänta jeppepeppe) se lite tv..
 sen blir det sussa säng :)

/SA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0