innertavle+lundsten=toppen !!

nationella prov i engelska idag, man tackar för sej och går hem !!
haha nej skojja bara ! det gick endå bra :)


först var och my family hos kusinen och grattade henne=)
sen tog jag "gulafaran" (gula, för att den är guloch faran för att den går faligt sackta!!)
och körde till bästbruden nettan=)
började se en riktigt bra film ! måste se klart den men vi var så trötta så
det får bli en annan kväll !

sen tog vi några smooogisar ;D
det var nicebajs vill ja lova!!

har kommit fram till att jag har ganska många "hem" haha!
självklart är ju umedale mitt hemhem men sen bor jag ju ganska väldigt
mkt hos älsk <3 =) och innertavle har ju sm blivit mitt "hem" + att vi har ju
fått lägenheten på teg som är mitt blivande hem ;D haha!

läängtar tills vi flyttar in !! just nu är det makeover som gäller..
det kommer blisåå bra !!



image24
en måste jag ju bara säga att väädret har verkligen varit käänoners !!
+ att jag och min kära vän kittis var ute och red i solen och det var ju helt underbart !!


imorgon blir det Emma k =) om hon inte är sjuk vill säga..
bli friisk emma !!
men om hon är det så ska jag inte hänga allt för mkt läpp för
då får jag helt enkelt hänga på issa och kittis eller kanske erica engdahl
eller kanske elina hellberg? =) men vi ser ju to morrow !! 

aja nu har jag inge mer att säga så bye bye !!
/SA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0