ett tag sen..


~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~



Jaa nu var det ju ett tag sen som jag skrev här but im back !! :D

Det har inte hänt så himmla mkt sen sist men i fredags var jag hos emma k :D
roligt som fan var de !! haha familje geni in my heart !! <3

lördag var kanske den skönaste kvällen !!
satt uppe med elina Hellberg till halv tre tre?! :D
Tack för att du finns bejb !!
En guld värd människa som man kan prata med allt om !!


Söndag var de tävling =) jesper premiärhoppade sin häst!
kul kul !! :D
jag hoppade också! känoon fin hääst men lite klantig ryttare ;) haha´!



nu sitter jag i skolan och håller på med projekt och företagande !
kul men rätt jobbigt..

boxbygge igår, jag har sträckt mej i ryggen. Det känns vill jag lova !!
ingen träning ikväll men det blir lite hoppning endå=)


ha en bra dag !!
/SA


~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0