1000 nålar !

Idag har det varit soooool ! ;D precis som igår !!
härligt, skulle kanske börja fundera över att gå på solarium?
ska bara skaffa mej mera pengar !!

min hääst fyller 12år idag !! grattis <3

Fick ont i ryggen igår på träningen, vet inte hur när eller varför
men när jag vaknade i morsse insåg jag att min rygg inte mådde nå vidare bra.
så jag har varit hos "svante sjukgymnast" haha! och fått akupunktur.
jag hade typ 1000 nålar över hela ryggen!! okey, lite överdrivet, kanske 30st
men det var endå sjut många! :O men nu känns det väldigt bra i ryggen :D
ska dit i morgon igen och knäcka till tyggen och sticka lite fler nålar !


akupunktur !!

ska inte jobba på stallet idag men på mammas jobb=)
skönt att slippa fara på båda ställerna !! =)
så sen blir det kanske en prommis med stina och om inte det så
lär det bli en prommis själv eller med älsklingen <3 =)

nej nu ska jag anmäla mej till skellefteå sen ska jag så jesper en liten pling ! =)

sjukt bra kille !
http://www.youtube.com/watch?v=eQOFRZ1wNLw

/SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0